Ticketvragen
Je ticket opnieuw downloaden, een factuur opvragen, je tickets omruilen of verkopen? Dat kan je zelf via de tool van ticketpartner Paylogic. Op deze pagina lees je alle info.
Voor verdere vragen over tickets kan je terecht bij het online Helpcenter van onze ticketpartner Paylogic.
#1 Ticket kwijt?
Als je je ticket(s) niet meer kunt vinden of als je de bevestigingsmail met je ticket(s) kwijt bent, kun je via deze link verzoeken om je bevestigingsmail opnieuw te versturen.
#2 Personalisatie
Een ticket toewijzen
Muziekcentrum Dranouter vraagt om je ticket(s) te personaliseren. Personalisatie is belangrijk om iIlegale doorverkoop van tickets voor een hogere waarde te voorkomen en te minimaliseren. Om je ticket(s) te personaliseren:
- - Ontvang je een bevestigingsmail na het afronden van een bestelling met betaling. Deze email bevat een link en vraagt je om persoonlijke informatie in te voeren (zoals de volledige naam, het e-mailadres en de geboortedatum van elke bezoeker).
- Klik op 'Personaliseren' om een ticket te claimen.
- Selecteer een van de tickets, klik op “Toewijzen” en selecteer “Claim ticket voor mezelf” om een ticket voor jezelf te personaliseren.
- Je gegevens zijn al ingevuld bij de aankoop, maar je kunt sommige gegevens wijzigen als dat nodig is.
- Zodra je de personalisatie hebt voltooid, heb je met succes een ticket geclaimd!
Iemand anders een ticket laten claimen
Elke bezoeker dient zijn/haar ticket(s) te personaliseren om toegang te krijgen tot het concert.
Hoe verzend je ticket(s) naar een vriend voor personalisatie?
- Stuur een ticket naar een vriend voor personalisatie door op 'Verzenden' te klikken
- Selecteer de ticket(s) die je wilt versturen, vul het e-mailadres van je vriend(in) in en 'Bevestigen'
- Je vriend(in) ontvangt een e-mail met het verzoek om zijn/haar ticket(s) te claimen
Uitnodiging voor vriend annuleren
- Naar verkeerde vriend gestuurd? Je kunt de uitnodiging annuleren zolang de vriend de ticket(s) nog niet heeft geclaimd. Klik op 'Uitnodiging annuleren'
- Het ticket is nu 'niet verzonden' en kan naar een andere vriend worden verzonden!
Waarom kan ik mijn ticket(s) niet personaliseren?
Je hebt een e-mail ontvangen met betrekking tot de personalisatie van je ticket(s) op het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. In die e-mail vind je meer informatie over hoe je je tickets kunt personaliseren en wanneer dit mogelijk is.
- Houd er rekening mee dat elk ticket moet worden gepersonaliseerd met een ander e-mailadres om te voorkomen dat het ticket wordt doorverkocht. De informatie kan ook gebruikt worden om de ticket houders te informeren over het concert.
- Is er iemand in je groep die geen persoonlijk e-mailadres heeft, overweeg dan het aanmaken van een nieuw e-mailadres
- Heb je kinderen en wil je geen e-mailadres voor hen aanmaken, neem dan contact met op met het Helpcenter van Paylogic.
(Typ)fout gemaakt?
Een fout in een naam / e-mail kan uiteraard aangepast worden. Contacteer de Helpdesk van Paylogic, en lever een betaalbewijs aan om te bewijzen dat jij de originele koper bent van het ticket.
Andere vraag rond personalisatie?
Neem contact op met Helpcenter Paylogic
#3 Andere vraag over tickets?
Raadpleeg de meest gestelde vragen over tickets bij het online Helpcenter van onze ticketdistributeur. De Paylogic klantenservice helpt je verder.